czwartek, 20 grudnia 2012

Domowe Malibu


W ramach domowego wyrobu trunków prezentuję przygotowane przeze mnie specjalnie na okoliczność zbliżających się świąt - Malibu, czyli likier kokosowy. Podaję przepis, bo likier jest na prawdę łatwy w przygotowaniu, niczym nie odbiega w smaku od oryginału, pięknie pachnie i może być doskonałym dodatkiem do prezentów świątecznych.

Składniki:
400g wiórek kokosowych
1 l wódki
2 puszki mleka skondensowanego niesłodzonego
2 puszki mleka skondensowanego słodzonego
mleczko kokosowe

Przygotowanie:
Wiórki wsypać do słoiczka i zalać alkoholem. Zakręcić i zostawić na 4 dni. Po czterech dniach odsączyć wiórki. Do esencji dodać mleko. Całość zmiksować i przelać do butelki. Ja posmakowałam i dodałam też trochę waniliowego aromatu. I gotowe!

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam, że malibu można zrobić samemu! Aż korci, żeby spróbować. ;)
    Masz rację, super pomysł na prezent!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń